Om skolen

Kirkebakkeskolen ligger smukt på bakken med udsigt til Vejle Fjord. I hjertet af skolen har vi vores røde trappe og scene, hvor der bliver afholdt fællessamlinger og forevisninger.

Kirkebakkeskolen fra luften

Vores skole ligger smukt i Bredballe på en sydvendt bakke ned mod Vejle Fjord. Her er vi tæt på den skønne natur, som vi også bruger i vores undervisning.

Skolen er for nylig blevet gennemrenoveret og står som en topmoderne skole med indbydende rammer, der på alle måder vil understøtte og inspirere læring på mange måder. Vores fokus ligger på bevægelighed og fleksible enheder, hvor vi samarbejder på tværs omkring læring og undervisning.

I midten af vores skole har vi den store røde trappe og scene, som udgør hjertet af skolen. Her mødes vi til fællessamlinger, koncerter, teater, fremvisninger og lignende. I forlængelse af trappen har vi vores SFO-ordning.

Kirkebakkeskolen har omkring 700 elever fordelt over tre trin. Derudover har vi modtagehold for tosprogede elever, som kommer fra mange forskellige lande.

Kirkebakkeskolen er en praktikskole for UCL (University College Lillebælt), hvor vi modtager lærer og pædagogstuderende i praktik fordelt over hele året.

Gården fra luften